Тернопіль

Професії майбутнього: чи готові тернопільські виші готувати нових спеціалістів?

В Українській стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031 роки зазначається, що у найближчі 5–10 років змінять ландшафт найбільш потрібних професій.

1403499463_20140317102208За оцінками світових експертів, оприлюдненими у Forbes, BBC, Trade Schools Colleges найбільш потрібними будуть фахівці, які можуть проектувати, впроваджувати нову техніку і технології з урахуванням викликів майбутнього, а також професії, пов’язані із забезпеченням життя та здоров’я людини:

  • технології майбутнього – архітектор територій, фахівець з робототехніки, інженер-проектувальник різного профілю, фахівець з 3D-друку, розробник та диспетчер безпілотних апаратів, космогеолог;
  • ІТ-технології та дані – проектувальник «розумного середовища» та «розумних будівель», програміст, аналітик даних, фахівець-аналітик з кібербезпеки, розробник технологій блокчейн, розробник віртуальної або доповненої реальності, фахівець із цифрового контенту, цифровий лінгвіст;
  • екологізація виробництва та життя – екоаналітик у будівництві, фахівець з альтернативної (сонячної, вітрової тощо) енергетики, біоетик, ресайклінг-дизайнер, фахівці з «сіті-фермерства»;
  • здоров’я людини – біогенетик, біоінженер, біоінформатик, біофармаколог, телехірург, ІТ-лікар, медична сестра, фізіотерапевт, нейропсихолог.

Довідково: на сайті МОН для громадського обговорення   доступна Стратегії  розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031. Проект Стратегії передбачає розвиток університетської інфраструктури, кадрового потенціалу, фінансову автономію закладів.



Loading...







Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Пошук

МИ У FACEBOOK