Після телефонної розмови з шахраєм з рахунку тернополянки зникло 17 700 гривень.
Жінка звернулася у поліцію. Потерпіла розповіла, що до неї зателефонував невідомий чоловік, який представився працівником фінансової установи.
“Додзвонювач повідомив, що стався збій системи й необхідно здійснити перереєстрацію банківської картки, зазначивши персональні дані, що й зробила тернополянка. Вже через певний проміжок часу жінка перевірила стан рахунку та виявила нестачу коштів”, – інформують у відділі комунікації поліції.
Правоохоронці наголошують, що не можна повідомляти номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.
Залишити відповідь