Нові розв’язки, перебудова вулиць, встановлення додаткових смуг руху, стоянок для автомобілів та велодоріжок.
У Тернополі відбулася презентація перспективи модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя, яку попередньо розробили фахівці ТОВ «НТ Дорбудпроект».
Що передбачає проєкт: Відповідно до проведеного дослідження та аналізу транспортних потоків у місті, фахівці визначили 68 об’єктів, які потребують покращення інженерно-транспортної інфраструктури. Серед запропонованих рішень – влаштування додаткових смуг руху, збільшення кількості світлофорних об’єктів, тимчасових стоянок для автомобілів та велодоріжок. Для окремих об’єктів пропонується і повна перебудова вулиці та кардинальна зміна схеми організації дорожнього руху.
Схема модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя розроблялася на основі імітаційного моделювання дорожнього руху на перехрестях та основних магістралях міста з врахуванням низки факторів: час затримки водіїв, наявні житлові будинки, параметри проїжджої частини, конфліктні точки, вечірній і ранковий трафік, світлофорні об’єкти тощо. Усе це дало змогу детально оцінити і проаналізувати загальну схему руху на одному чи одразу декількох об’єктах, щоб змоделювати оптимальний кінцевий варіант.
Конкретика: Зокрема дорога по вул. Галицька стане паралельної до дороги по вул. Збаражська. Вже розпочалося будівництва дороги по вул. Героїв Чорнобияя – вул. Спортивна. Це дорога буде паралельною до дороги по вул. Тернавського.
Також нова дорога з’єднає вулиці Корольова, Сахарова і новий Варшавський (Шостий) мікрорайон.
Всі бажаючі можуть ознайомитися з повним переліком робіт на сайті міської ради. Більше того тернополяни можуть долучитися до обговорення запропонованих експертами змін та до надавати власні пропозиції і зауваження через Google-форму.До нового року проєктанти будуть приймати пропозиції від тернополян. Вже з Нового року по найбільш пріоритетним пропозиціям почнуться роботи.
Усі інші об’єкти модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя можна переглянути ТУТ.
Пряма мова мера: «Зважаючи на зростання кількості приватного транспорту на дорогах Тернополя, ускладнення руху громадського транспорту та застарілу забудову вулиць, яка не пристосована до сучасного трафіку, необхідно змінювати та по-новому моделювати перехрестя і вулиці, а також використовувати нові технології в сфері паркування. На тих об’єктах у місті, де вже змінено схему ОДР, ми бачимо позитивний результат та зменшення аварійності і заторів. Тож ми й надалі будемо покращувати транспортну інстраструктуру, щоб розвантажувати вулиці та забезпечити безпеку на дорозі як водіям, так і пішоходам та велосипедистам. Дякую тим жителям міста, котрі уже надали власні пропозиції щодо вирішення існуючих проблем, та чекаємо пропозицій і від інших тернополян», – зазначив міський голова Сергій Надал.
Висновок: Таким чином, у Тернополі почалася реалізація масштабного дорожнього проєкту, який призначений не лише для боротьби з корками, а передбачає повну перебудову транспортної системи міста. Щоб рухатися Тернополем було зручно і для водіїв, і велосипедистів, і пішоходів.
Залишити відповідь