Кластер – це концентрація на певній території підприємств індустрії туризму, які взаємодіють між собою задля створення туристичного продукту. Зокрема коли влада та бізнес докладають спільних зусиль, щоб зробити свої громади максимально туристично привабливими.
«Для створення дієвого туристичного кластеру потрібні чотири пункти: туристичні об’єкти (ресурси); доступність до них (логістика); інфраструктура; управління цим туристичним ресурсом (менеджмент, маркетинг). На щастя, все це у нас є! Я сьогодні дуже щасливий, що нам таки вдалось реанімувати ідею «Теплого Поділля», радий, що справа дійшла до підписання меморандуму, тож тепер попереду чимало роботи», – розповів один із ініціаторів створення «Теплого Поділля», координатор з розвитку мережі Greenways Сергій Підмогильний.
Присутні ознайомились з привабливими туристичними місцями у громадах, які підписали меморандум. Розпочався маршрут із оглядової екскурсії про Чортків. Далі маршрут пролягав через:
-місто Бучач та місцеву ратушу, унікальну пам’ятку архітектури XVIII століття, у якій реставраційні роботи вже на завершенні;
-село Язлівець та неймовірний замок, а також Язлівецький палац – пам’ятку архітектури національного значення, збудованого у 1644-1659 роках;
-село Нирків та найвищий рівнинний водоспад України – Джуринський, який входить до складу Національного природного парку «Дністровський каньйон»;
-село Хрещатик, із якого відкривається панорамний краєвид на місто Заліщики;
-село Монастирок, де є Церква Воздвиження Чесного Хреста (XVIII ст.; в ній зберігається чудотворна ікона Матері Божої), пам’ятка місцевого значення печера «Язичницька» (печера-храм дохристиянського часу), поблизу якого розташований язичницький жертовник;
-смт Скала-Подільська та місцевий замок – оборонну споруду, пам’ятку архітектури національного значення.
Це – лише один із багатьох ймовірних маршрутів, над яким працюватиме робоча група туристичного кластеру «Тепле Поділля», щоб задовільнити найбільш вибагливих туристів краю.
Залишити відповідь