Тернополяни у «Електронну приймальню» масово скаржаться про те, що впродовж останніх місяців подають показники за спожиту електроенергію за допомогою сервісу eps.org.ua, однак у ТОВ «Тернопільобленерго» проводять некоректні нарахування, вказуючи свій показник від служби, а не той, який подав споживач.
Директор ПП «Укрспецінформ» Михайло Шидлівський підтвердив, що і на адресу його підприємства надійшло чимало скарг щодо не врахування електромережами поданих показників. “Ми зверталися в дану службу за роз’ясненнями та провели зустріч з ними, де нас запевнили , що покази будуть братися до розрахунку, при умові, що будуть здані в період їх приймання.Чому і дальше виникає ситуація з неврахуванням даних, я особисто пояснити не можу. З нашого боку робиться все для того, щоб максимально спростити можливість подачі показів мешканцям Тернополя та області не тільки по електроспоживанню, але по інших службах також”.
До слова, на сайті обленерго www.toe.com.ua зазначено, що покази лічильників можна подавати «протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій день наступного розрахункового періоду» та «знімати фактичні покази лічильника електричної енергії та надавати їх Оператору системи розподілу у будь-який зручний спосіб».
Прес-служба Тернопіль житлово-комунальний звернулася в дану установу за коментарем щодо актуальних термінів подачі показників лічильників спожитої електроенергії, а також за поясненням – чому все таки не були взяті до уваги показник десятків споживачів, поданих за допомогою eps.org.ua.
Поки очікують на відповідь від енергетиків, нагадуємо тернополянам про необхідність вчасної подачі показників, що мало б бути запорукою точності нарахувань.
Також просимо повідомляти нам, якщо з певних причин ваші показники, подані через eps.org.ua не були взяті до уваги на нашу електронну приймальню або ж на скриньку komun.press@gmail.com .
Залишити відповідь