Ще кілька років тому вона танцювала Чорного лебедя на сцені оперного театру, а сьогодні взялася підкорювати вершини у весільній та івент-індустрії. Львівська екс-балерина та модель Мія Пенкальська вірить, що її агенція DeLice скоро здійснить «весільну революцію», залишаючи стереотипні весілля у минулому…
– Мія, у весільний та івент-бізнес приходять по-різному. Розкажи про свій шлях.
– Якщо починати дуже здалеку, то перші мої кроки у цю сферу були «на пуантах» :). Я дванадцять років займалася балетом, танцювала у Львівському театрі опери та балету. Звичайно, тоді про весільну справу зовсім не думала і не мріяла. Але я вважаю це початком формування потрібних цінностей та пріоритетів. З чотирьох рочків я знала, що таке самодисципліна, відповідальність, наполеглива праця над собою. Не кажучи вже про те, що балет розвиває відмінний художній смак. А ще – знайомить з творчим рукоділлям. Я дуже любила прикрашати свої сценічні костюми, розшивати пачки намистом, паєтками, кристалами…
Потім були спроби себе у модельному бізнесі, навчання менеджменту у «Львівській політехніці», де я також була задіяна у студентському самоврядуванні і отримала свій перший досвід в організації заходів. Але ключовим стало знайомство з івент-індустрією на практиці. Я працювала в агентстві, яке займалося організацією та проведенням свят преміум-класу, з гарантією конфіденційності для замовників.
Головним чином – розробка таймінгу події та координація його виконання. Але, звичайно, вболіваючи за кінцевий результат всієї команди, я часто долучалася і до інших завдань в рамках івенту. Ми всі разом працювали над створенням ідеї, концепту кожного проекту. Тобто я побачила цю магію створення перфектних стильних весіль та інших свят зсередини. Спробувала, так би мовити, ендорфінів від того, коли твоя робота вражає і приносить радість людям. Ось тоді я по-справжньому захопилася цією справою.
Справді, коли вивчала тернопільський весільний ринок, то була вражена, що тут агенцій чи не більше, ніж у Львові. І серед них чимало достойних. Але, по-перше, географія діяльності DeLice не обмежена винятково Тернополем. А по-друге, ми пропонуємо концептуально інший, унікальний продукт. «DeLice» з французької означає: «найсмачніший, найвишуканіший». Такі свята ми і будемо створювати: з ексклюзивними декораціями, виготовленими індивідуально під івент, сміливими локаціям з відмінним кейтерингом, нешаблонними рішеннями та бездоганним виконанням. Це точно не буде конвеєрна робота, аби взяти максимум замовлень за сезон. Ми зорієнтовані на якість, а не на кількість. Свої принципи ми для себе сформулювали за формулою чотирьох «К»: комунікація, концепція, креатив, комфорт.
– Кажучи «ми», ти, певно, маєш на увазі свою команду. Розкажи про неї.
А ще у нас дуже потужний виробничо-дизайнерський відділ. Я щаслива тим, що з нами працюють справжні феї авторського хендмейду і стильного декору. Адже з такими талановитими дівчатами – нам під силу «оживити» навіть найсміливіші дизайн-ескізи.
Розмовляла Валерія Климчук, CITY LIFE
Залишити відповідь