Тернопіль

Як скористатися послугами ВАТ “Тернопільобленерго” в період карантину

Через запровадження загальнонаціонального карантину ВАТ “Тернопільобленерго” переходить на дистанційний (он-лайн) режим осблуговування.

0187З цією метою обмежено доступ до адміністративних будівель ВАТ «Тернопільобленерго» та усіх районів електричних мереж, а обслуговування споживачів проходитиме в телефонному режимі або ж за допомогою он-лайн сервісів.

Зокрема, показники електролiчильника можна передавати:

через Viber-чат, для цього потрібно  перейти за посиланням на мобільному пристрої: https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber

у  кол-центр  ВАТ  «Тернопільобленерго»  –  за  цілодобовим, безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;

на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (https://my.toe.com.ua) – сервіс «Персональний кабінет»;

на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.com.ua) в розділі «Подача показника»;

за телефонами абонентського відділу РЕМ;

передати показник контролеру по телефону;

через скриньку РЕМ.

Щодо видачі технічних умов, то консультації теж проходитимуть в телефонному режимі (за номерами телефонів (0352) 23-96-75, (0352) 23-95-44), а документи найкраще відправляти поштовим зв’язком.

Інформацію щодо планових та аварійних вимкнень можна переглянути на сайті у розділі «Споживачам» у пункті  «Планові відключення» та «Аварійні відключення».

З усіх інших питань консультації можна отримати звернувшись до фахівців кол-центру 0-800-50-90-40 або надіславши електронного листа на адресу Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго»:  ikc@toe.te.ua.

Дистанційний режим обслуговування триватиме до особливого розпорядження уряду України.

Зберігайте спокій та будьте здорові!



Loading...







Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Пошук

МИ У FACEBOOK