Тернополяни масово скаржаться на те, що впродовж останніх місяців показники за спожиту електроенергію подані за допомогою сервісу eps.org.ua через інтернет, служби не враховують.
Зокрема, у ТОВ «Тернопільобленерго» проводять некоректні нарахування, вказуючи свій показник від служби, а не той, який подав споживач.
Особливо енергетики «потішили» нарахунками у січні. На жаль, ситуація, коли у деяких службах «не бачать» показників, траплялася вже неодноразово, передає «Тернопіль житлово-комунальний».
«У січні в своєму електронному кабінеті я побачила нарахування, які суттєво різняться з тим, що я нарахувала у відповідності до спожитих кіловат та поданих показників. Якби різниця була незначна, то можливо б і уваги не звернула, але тут було взято показник “зі стелі» і відповідно до нього я маю оплатити на 200 гривень більше, ніж спожила», – скаржиться тернополянка.
Жінка не розуміє, чому був не взятий до уваги її показник, який був поданий вчасно – 2 січня.
«У абонентському відділі мені сказали, що не беруть до уваги даних з eps.org.ua і що я занадто пізно подала показник, наполягаючи, що необхідно було подати 1 січня. Поясніть будь ласка, чому я впродовж багатьох років користувалася зручним сервісом – єдиною квитанцією на eps.org.ua, де я і показники подавала, і оплату здійснювала, а зараз позбавлена цієї можливості?», – пише вона.
Директор ПП «Укрспецінформ» Михайло Шидлівський підтвердив, що і на адресу його підприємства надійшло чимало скарг щодо не врахування показників, поданих через інтернет.
«Дійсно, до нас надходили звернення мешканців Тернополя та районів області про те, що показники, котрі були подані через сайт eps.org.ua не були взяті до уваги надавачем послуг при проведенні нарахувань. Ми зверталися в дану службу за роз’ясненнями та провели зустріч з ними, де нас запевнили, що покази будуть братися до розрахунку, при умові, що будуть здані в період їх приймання», – пояснив чоловік.
Управління ЖКГ звернулося в установу за коментарем щодо актуальних термінів подачі показників лічильників спожитої електроенергії, а також за поясненням – чому все-таки не були взяті до уваги показник десятків споживачів, поданих за допомогою eps.org.ua.
Залишити відповідь