Тернопіль

Перші дитячі дні моди у Тернополі: юні моделі в одязі кращих українських дизайнерів

Юні моделі дефілюють подіумом в одязі відомих дизайнерів. Це перші дитячі Дні моди у Тернополі. Їх провели у концерт-холі ТРЦ “Подоляни”. Представлений тут і одяг українського бренду вишитого одягу “Від щирого серця” – офіційного партнера показу.

– Ми виготовляємо вишиванки від народження, не минаємо таких подій, як весілля, випускні, зараз дуже популярні парні вишиванки. В нас випускаються дизайнерські колекції вишиванок, ми працюємо з Надією Смакулою. Разом ми це все створюємо, – каже власниця студії вишивки “Від щирого серця” Галина Каліщук.

Декорацією подіуму займалася Анна Слюсарчук і студія декору “Анетт”.

Перші Дитячі дні моди у Тернополі організувала засновниця і керівник глянцевих журналів Just One i Just One Kids – Діана Гетун.

– Дуже надихнули інші міста, які організовують на високому півні такі покази. І ми зрозуміли, що наше місто маю потребу у такому конкурсі. ..Тернопільські дитячі дні моди, – розповідає засновниця глянцевих журналів “Just One” та “Just One Kids” Діана Гетун.

Зауважує, долучилися до реалізації дійства і численні спонсори. Рекламне обличчя першого такого показу – Марія Імре. Генеральним партнером дитячого показу виступив житловий Комплекс “Щастя”. Адже це місце, де зберігають сімейні цінності і створюють умови для дитячого розвитку.

– Умови у нашому житловому комплексі зроблені максимально комфортними для сім’ї. Тому ми вирішили приєднатися до цього заходу підтримати дітей, так як ми будуємо наші житлові комплекси все для того, щоб дітям було комфортно розвиватися і рости, – додає маркетолог житлового комплексу “Щастя” Анна Рудень.

Загалом дитячі Дні моди у Тернополі об’єднали людей і підприємства, чия робота тісно пов’язана із дітьми. Так, ексклюзивним партнером показу є мережа ОФІС ЦЕНТР, де батьки і малеча можуть знайти канцелярське знаряддя відповідно до будь-яких потреб.

– Наша робота теж спрямована для того, щоб задовільнити потреби найменших і найвибагливіших покупців до найбільших фірм нашого міста. В нашому асортименті є все необхідне для навчання, для творчості, щоб розфарбувати життя у найяскравіші кольори, щоб вони були якомога щасливіші, – каже начальниця відділу корпоративного продажу мережі магазинів “Офіс-центр” Ірина Сіра.

Долучилися до дитячих Днів моди і б’юті партнери. Це косметичний центр “Prestige”, салон краси PAGO, візажист Христина Стечишин-Петрова, а також перукар Наталя Маряш. А це фотозона від Іміджевого партнеру заходу “КВІТОЦЕНТРу”. Усі охочі перед показом могли скористатися нагодою взяти участь у професійній фотосесії. Дитячі дні моди – це поєднання юності і краси. Та для батьків головне, аби їхня дитина була здоровою. Саме тому Провідним Партнером дефіле став медичний центр “ЛОРІМЕД”.

– Ми багато беремо участі у таких показах, і, відповідно, це є дитячий журнал і ми дбаємо про здоров’я дітей і майбутнього нашого, – розповідає лікар-педіатр медичного центру “Лорімед” Тетяна Земба. – Наш медичний центр, в ньому функціонує ЛОР, педіатричний, терапевтичний кабінети, є маніпуляційний кабінет, фізіотерапевтичний, ми виконуємо малі оперативні втручання і також забір на аналізи.

Також healthy-партнером перших у Тернополі дитячих днів моди виступила клініка косметології та дерматології “ART CLINIQUE”. Відеопартнери показу – “SHOOTGUND production”.

А цей робот, який вміє виконувати різні цікаві штуки, заохочує дітей розвиватися розумово. І не де небудь, а в одному із найбільших навчальних закладів, який спеціалізується на IT освіті.

А найменших учасників показу, яких навчання іще не дуже цікавить, розважав Міньйон із дитячого центру “Країна мрій”. Фахівці розповідають, цей персонаж у дітей є одним із улюблених.

– Ми проводимо різні анімації, флешмоби. Ось сьогодні наш міньйончик розважає усіх дітей і це приносить їм задоволення, – зауважує адміністратор розважального центру “Країна мрій” Іван Слободян.

Не менше задоволення отримали учасники днів моди і від солодких частувань.

– Звичайно, оскільки діти люблять солодощі ми вирішили представити декілька позицій. Основний акцент ми давали на макарон. Це є найстильніший і найсучасніший десерт для як для дітей. Так і для дорослих, – каже власниця кондитерської “La torte studio” Ольга Верхоляк.

Загалом до дитячих днів моди у Тернополі долучилися близько 170 юних моделей. Допомогли у цьому місцеві модельні агентства – “Junior models school”, Katrin mini models, та академія стилю та моди “EMPIRE OF KIDS”. Долучилися до перших у Тернополі дитячих днів моди також: центр розвитку дитини “SOVA”, мережі “Каштанова ресторація”, Сирне королівство, коктейль бар “ITS BAR”. Магазин Файна Вишиванка, Супермаркет Країна дитинства, сімейний клуб розваг “Happyness”, прокат дитячих товарів Поіграйка, глянцевий журналу “Кідс Босс”, Нова Тернопільська Газета, Інтернет видання “Терен” і друкарня “Терпрінт”.

Особливу подяку організатори дитячих днів моди висловлюють міському голові Тернополя Сергію Надалу.



Loading...







Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Пошук

МИ У FACEBOOK