У Тернополі триває будівництво нового Гаївського мосту. Після того, як шляховики перенесли усі інженерні мережі, взялись до буріння свердловин. Загалом їх має бути 14 глибиною 16 метрів. На їхньому місці заливатимуть бетоном нові опори для мосту.
– Сьогодні почали бурити скважини, тут по плану по цій частині повинно бути 7 скважин, глибиною 16 метрів, після того, як вони будуть пробурені, зараз можна побачити як бурова працює, після цього вже буть скважини заведені каркаси армовані для заливки бетоном виведення колон колони будуть виведені, приблизно на 2 – 2,5 м вище ніж існуючий нульовий рівень і дані колони вже будуть основою, щоб на них заливати розподільчу плиту, – розповідає заступник міського голови Тернополя Владислав Стемковський.
Згідно з проектом будівництва, міст буде дворівневим і вищим на декілька метрів, ніж існуючий. На нижньому рівні буде виїзд з вулиці Гайової, а верхній – об’їзна.
– Ми зараз проводимо такі розвідувальні такі роботи і надіємось, якщо з’ясуємо, що геологія то все відповідає то я думає що ми десь будемо одну палю десь 2-3 дні. Якщо говорити на рахунок того, що чи повинна замінити ту штучну споруду, то я можу з впевненістю сказати, що такого слабкого бетона, він уже не міг функціонувать, тому що при демонтажу першої опори, коли вона тільки торкнулася землі та опора вона розсипалася, – каже начальник дільниці ТОВ “Тернопільмостобуд” Роман Скіба.
Як розповідають робітники об’єкт складний ще й тому, що знаходиться близько до міста та залізничного сполучення. Тому й складно говорити про дату завершення робіт. Якщо буде фінансування та сприятиме погода, цього року залиють опори та розподільчу плиту, яка буде їх з’єднувати.
Оля Боднар, Тарас Троян, Павло Верхолюк Т1 Новини.
Залишити відповідь