Гості з Дніпропетровська досліджували міський пасажирський транспорт у Тернополі та ще двох містах – Івано-Франківську та Чернівцях. На їхню думку, важливою проблемою є те, що тарифи на проїзд не є прозорими, люди не довіряють перевізникам.
«Конфлікти відбуваються через те, що люди не вірять в те, що перевізник показує дійсний тариф, яким він має бути, цікавляться, чому піднімають ціну і так високого тарифу», – розповідає голова тернопільської громадської організації «Гуртом» Ігор Ковалик. – «Ми мусимо вийти на прозору дискусію, адже міський транспорт виконує соціальну функцію»
Встановлюються тарифи з розрахунків витрат перевізника та кількості перевезених пасажирів. Перевізники зацікавленні в тому, щоб завищувати витрати і занижувати кількість перевезених пасажирів, – каже представник громадської організації «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики» Олексій Андреєв.
З’являється проблема підрахунку пасажирів, адже у жодному із міст немає точної інформації. У інших країнах для цього використовуються зчитувачі пасажирів. Правда, ціна одного – 700-800 доларів. Ще для цього використовують GPS, за допомогою якого, можна зафіксувати кількість пасажирів за мобільними телефонами.
У співпраці із представниками управління, громадськими лідерами та перевізниками активісти працюватимуть над проблемами формування тарифів міського транспорту.
Залишити відповідь