Міська влада Тернополя вживає заходи, які повинні допомогти тернополянам економити у громадському транспорті. Зокрема місто продовжить впровадження електронного квитка вже у маршрутних автобусах та введе правило оплати не за поїздку, а за кілометр. Про це повідомив у коментарі газеті міський голова Тернополя Сергій Надал.
За словами міського голови, у 2017 році весь громадський транспорт в Тернополі планують перевести на єдиний електронний квиток. Завдяки цьому проекту тернополяни матимуть можливість зекономити на проїзді у громадському транспорті, оскільки кожен тарифний пакет включатиме в себе бонусні поїздки.
«Перше про що хочу наголосити, що ми за всіма пільговиками збережено право на безкоштовний або пільговий проїзд у всіх видах громадського транспорту. З міського бюджету будуть виділені всі необхідні кошти на компенсацію перевізникам. Також мерія продовжить реформування транспортної системи таким чином, щоб містяни мали більше можливостей економити. Вже в цьому році ми плануємо перевести повністю весь громадський транспорт на єдиний електронний квиток. Нарешті Верховна Рада затвердила впровадження електронного квитка у громадському транспорті. Він має чітко передбачати можливість проїзду там пільгових категорій. Також він має передбачати, що міста, які беруть участь у цьому пілотному проекті, мають право цей проект впроваджувати», – сказав Сергій Надал.
Мерія буде жорстко контролювати перевізників
Також серед переваг впровадження такого квитка є те, що місто отримує статистику транспортних потоків. Окрім цього, може буде оптимізувати маршрути і компенсувати пільги за реальними розрахунками.
Наразі проект успішно стартував у міських тролейбусах. На черзі – маршрутки.
Тому місто продовжить розвивати електротранспорт, як альтернативу та змінить саму систему розрахунків з перевізниками, що дасть більше інструментів контролю за якістю послуг.
«Ми поступово перейдемо до оплати перевізнику за кілометр замість оплати за поїздку. Так працює система транспорту у сусідній Польщі. У такому випадку у водіїв буде більша мотивація дотримуватися графіку і поважати пасажира, бо перевізник отримує доплати з бюджету не за кількість пасажирів, а за перевезення вчасно і комфортно. Місто у такому випадку виступатиме оператором послуг, а перевізники виконуватимуть свою безпосередню роботу – перевозити пасажирів. Це прозора і дієва система», – зауважив Сергій Надал.
Ціни зростають через загальний економічний стан в Україні
Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський пояснив, чому відбулося зростання ціни на проїзд у приватних маршрутках.
«Ціна на проїзд прямо залежить від загальної економічної ситуація. Протягом останнього місяця суттєво знецінилась гривня. Долар виріс в середньому на 4 % за перші 10 днів нового року. Відразу ж зросли ціни на пальне. Літр бензину та дизпалива в подорожчали на 50-70 копійок. Стабільність національної валюти і ціни на бензин, на жаль, поза межами наших повноважень, але ми шукаємо можливості, щоб забезпечити доступний транспорт тернополянам. Крім того, усі перевізники зобов’язані згідно законів підняти оплату праці своїм працівникам, оскільки з 1 січня мінімальна зарплата зросла майже вдвічі», – зазначив Ігор Мединський.
Ціна на проїзд прямо залежить від загальної економічної ситуація. Протягом останнього місяця суттєво знецінилась гривня. Долар виріс в середньому на 4 % за перші 10 днів нового року. Відразу ж зросли ціни на пальне. Літр бензину та дизпалива в подорожчали на 50-70 копійок. Стабільність національної валюти і ціни на бензин, на жаль, поза межами повноважень органів місцевого. Крім того, усі перевізники зобов’язані згідно законів підняти оплату праці своїм працівникам, оскільки з 1 січня мінімальна зарплата зросла майже вдвічі.
Тернополяни платитимуть менше, гості – більше
На завершення міський голова повідомив, що для тернополян вартість проїзду буде дешевшою, ніж для гостей міста.
«У перспективі ми маємо перейти до системи, коли мешканці міста платять менше, бо вони реально користуються транспортом частіше, а гості платять більше, бо разово використовують міський транспорт. Такий досвід успішно впроваджений вже багато років у всіх европейських містах», – сказав Сергій Надал.
Віра Сотник
Цю брехню Тернопільської влади, а особливо Мединського, вже неможливо ні слухати ні читати! Чому в автобусах недають квитків! Сумніваюсь, що в автобусах перейдуть на електронні квитки! Гроші, як завжди, будуть брати, а квитки видавати не будуть!
Все добре…тільки мучить одне питання…який дурень нарадив вводити плату за кілометр!!!…..Тобто виходить щоб доїхати на роботу в ТНЕУ з центру буде одна ціна а з “Аляски” набагато дорожче?….А чи не ввести оплату як справді в багатьох містах Польщі….за час…і продавати квитки на 30 хв.1 год і .т.п.Вийде в принципі що теж хто живе далі той буде платити більше,але тоді людина не буде залежати від пересадок і не будуть дурити людей на кілометражах….все таки по часу легше орієнтуватися аніж вірити комусь що ви проїхали таки 3.5 км а не рівно три….
от не повірю що хтось за кермом маршрутки на мінімалці сидів. там мінімум 5000