За словами головного спеціаліста відділу туризму ТОДА Ростислава Яцківа, завдяки таким табличкам з кодами туристи навіть за відсутності інтернету з допомогою смартфонів зможуть одразу отримати коротку інформацію про місце.
Проект з QR-кодування реалізували в рамках виконання Програми розвитку туризму в Тернопільській області на 2016-2020 роки. Його мета – покращити туристичну інфраструктуру.
– Для початку ми обрали 100 об’єктів, які найпопулярніші серед туристів. Це церкви, замки, печери. Рейтинг об’єктів склали на онові даних туристичних агенцій та екскурсоводів, – говорить Ростислав Яцків. – Крім QR-коду про об’єкт, на табличці є ще QR-код туристичного порталу Тернопілля, через який, вже за допомогою інтернету, можна почерпнути більше інформації про об’єкт зокрема та про Тернопільщину загалом.
Залишити відповідь